عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










زن وار حسادت میکنم ...

دلم آغوش پر آرامشی را می خواهد که زیر باران گرمم کند...

دلم میخواهد کسی باشد

خوب باشد...

مهربان باشد ...

بس باشد ...


همه ی این بودن هایش فقط برای مـــــــــن باشد...

فقط مـــــــــــن

و

 بـــــ ـــ ــا  شــــ ـــ ــــ ـــد

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤  

دنیای من تاریک و غمگینه

بار جدایی خیلی سنگینه

هر کس که از حالم خبر داره

از شونه هام این بار رو برداره

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤  

خـیـلـی سـخـت ِ

دلـت بـودنـش رو بـخـواد . . .

ولـی بـه نـبـودنـش عـادت کـنـی ! . . .

من اگه خــــــــــــــــــــــــ ـــــــدا بودم


یه بار دیگه تمـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــوم بنده هام رو میشمردم ببینم که

یه وقت یکیشون تنــــــــــــــها نمونده باشه

____________________



نظرات شما عزیزان:

maloos
ساعت17:09---31 خرداد 1391
سلام وبتون خیلی خوبه مطالبتون هم عالیه.

avaa
ساعت1:09---12 آذر 1390
matalebet divoone konandas armin

khodet migishoon ???
پاسخ:salam avaa khanom na man ke neminevisam vali kheili migardam ta inaro peyda konam harchiu nemizaram shayadam yekami dast karish konam mamnon ke omadi pisham


مـریـــم ღ یه دوست دل شکسته ღ
ساعت21:03---1 آذر 1390

حرفهاي ما هنوز ناتمام...
تا نگاه مي کني
وقت رفتن است

بازهم همان حکايت هميشگي !
پيش از آنکه با خبر شوي
لحظه ي عظيمت تو ناگزير مي شود

ای دریغ و حسرت همیشگی ...

ناگهان
چقدر زود
دير مي شود!


مریـــم
ساعت20:00---30 آبان 1390

آپـــم!
آخـــــریـــن پـسـت وبلاگــم!

آخـــریــن بــار ســـلام ... آخـــریــن بــار خـــداحـــافـــظ ...!


مریـــم
ساعت20:00---30 آبان 1390

آپـــم!
آخـــــریـــن پـسـت وبلاگــم!

آخـــریــن بــار ســـلام ... آخـــریــن بــار خـــداحـــافـــظ ...!


نیلوفر
ساعت10:36---30 آبان 1390
عکس اولیه چقدر قشنگه...

من از پالتوش خوشم اومدپاسخ:are kheili ghashange khoshet omad ke omad mage man palto foroshiyam:D shokhi kardama:)


زهرا
ساعت20:19---29 آبان 1390
میگن خدا هست...ولی نمی گن تو این دنیا دست گرم و آغوش گرم لازمه...میگن تنها نیستی خدا هست...اما خدا که.....!!!پاسخ:ohom manam movafegham adam yekiu mikhad ke behesh teke kone to beghalesh aramesh begire ye ye yeeeeee.:(

حامی
ساعت15:56---29 آبان 1390
سلام دوست من مثه همیشه زیبا بود وبت محشره...آپم خوشحال میشم بهم سر بزنی.موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br